Rychle, spolehlivě a pohodlně.
Platby

Nabízíme Zásilkovnu (výdejní místa a Z-Boxy) a PPL kurýra na adresu. V košíku si vybereš variantu, která ti nejvíc vyhovuje.
Standardně do 1–2 pracovních dnů od vytvoření objednávky. Jakmile zásilku předáme dopravci, pošleme ti e-mail se sledovacím odkazem.
V rámci ČR obvykle 1–2 pracovní dny po odeslání (podle vytíženosti dopravců a výdejních míst).
Přesnou cenu uvidíš v košíku a v pokladně – výpočet probíhá podle zvoleného dopravce a doručovací adresy.
Ano, dobírka je k dispozici. Způsob úhrady (hotově/kartou) se řídí možnostmi konkrétního výdejního místa nebo kurýra. Poplatek za dobírku se zobrazí v košíku před odesláním objednávky.
Platební karta, Apple Pay a Google Pay. Platba probíhá přes zabezpečenou platební bránu.
Ano. Po potvrzení objednávky ti pošleme platební údaje e-mailem. Jako variabilní symbol uveď číslo objednávky. Zásilku odesíláme po připsání platby.
Ano. Po odeslání zásilky od nás obdržíš e-mail (případně SMS) se sledovacím odkazem dopravce.
Pokud ještě nebyla odeslána, co nejdříve nás kontaktuj. U Zásilkovny často můžeš změnit výdejní místo i přímo přes odkaz ve sledování.
Doba uložení se řídí aktuálními podmínkami Zásilkovny (najdeš v notifikacích od dopravce). Většinou lze uložení prodloužit přes odkaz ve sledování.
Převzetí s výhradou nebo sepiš s dopravcem zápis o škodě, udělej fotodokumentaci a napiš nám. Vše rychle vyřešíme.
Po připsání platby na náš účet. Chceš urychlit ověření? Pošli potvrzení o platbě na náš e-mail a zkusíme expedici popohnat.
Ano, daňový doklad/fakturu posíláme automaticky e-mailem a najdeš ji také ve svém účtu (pokud nakupuješ přihlášeně).
